יום חמישי, 9 במאי 2013

בובת נייר עם ציר וחוט


בובת ציר עם חוט כזאת עשיתי לראשונה, בילדותי עם אמא שלי. יצרתי בובת צפרדע.
בובת צירים עם חוט. יש משהו מאוד אנושי בבובה הזאת על אף היותה שטוחה.
הזזת המפרקים בצורה אחידה והתנועה הקופצנית, גורמות לבובה להתעורר לחיים במפתיע.
הבובה הזאת מאוד פשוטה לעשייה ולהפעלה אם כי יש לשים לב לחיבורים מאחור.
את הבובה הזאת יצרתי לסדנה שהזמינה לקוחה שלי לכבוד שבוע הספר.
התחלתי לחשוב על דמויות מתאימות כמו ילדה, צפרדע, ליצן...


חיפשתי דמויות שהתנועה החיננית של פרישת הגפיים, תתאים להם. עלו בדמיוני איורים ישנים של ליצנים קלאסיים של המאה הקודמת ולפניה, עם בגד הדוק בדוגמת מעוינים, כובע מתפצל לשלושה, צווארון פליסה (קפלים) ונעליים מחודדות.
הצפרדע התאימה לתנועה הקופצנית האופיינית לה. ועל הבובה הקלאסית של פעם, לא יכולתי לוותר, ציירתי אותה מלאת חן, תום וסגנון. במחשבה שנייה, נראה שציירתי את עצמי, לא התכוונתי, אבל תוך כדי כתיבה, אני רואה את הדמיון:-)
כמובן שניתן לבחור דמויות רבות ומגוונות וגם בעלי חיים על ארבע. אבל זה לפעם אחרת...
אז, הנה כמה תמונות של הבובה המתוקה והקופצנית שלי.
תיהנו,





 הבובה בהופעה חיה:-)





בראבו!!!
את הבובה הזו ואת חברותיה, מומלץ לעשות בבית עם הילדים בשמחה גדולה.

ניתן להזמין את סדנת בובות הנייר המשובחת:-)

להזמנת הסדנה חייגו: 054-8116229

מקווה ששמחתי אתכם,
ניפגש בפוסט הבא...אני מכינה הפתעה קטנה בתוך מזוודה:-)

באהבה,
אורלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה