יום שני, 7 בינואר 2013

סבתא יוצרת - סדנת יצירה לנשים

את הסדנה  סבתא יוצרת  יצרתי כאשר יום אחד,
חשבתי לעצמי על כל הסדנאות שיצרתי עד היום לגננות, מטפלות ונשים בכלל.
להפתעתי, ראיתי שיש באמתחתי סדנאות רבות ומגוונות.
חשבתי בליבי, שיום אחד, כשאהיה גדולה...יהיה לי סטודיו גדול ואעשה בו סדנאות יצירה ויצירתיות לנשים!
זה מחבר את האהבה הגדולה שלי ליצירה עם חוזקות נוספות שלי בעבודה תודעתית עם נשים.
ואז, במחשבה שנייה חשבתי, למה לחכות ?
אני כבר גדולה! הבית שלי פנוי בבקרים, יש לי סדנאות בשפע, רצון ונשים שישמחו ליצור איתי בביתי.
למעשה, אני יכולה לצאת לדרך!
למה סבתא?
סבתא בשבילי זו אהבה גדולה, מקום בלב וזמן ליצירה עם המון נתינה.
סבתא, אמא, אישה וגם אתה...מי שאת, מוזמנת לסדנה.

אז, מה בסדנה?

תיאטרון בקרטון

שלושה מפגשים בהם ניצור בובות, סיפורים והצגות מקרטון.
נבנה בובות שונות מקרטונים שונים וטכניקות מגוונות.

במפגש הראשון,
"בובות גליליות" - בובות מגלילי נייר טואלט.


במפגש השני,
"בובות חופש"- ניצור בובות מקרטוני ביצים.


במפגש השלישי,
"תיאטרון קטון מקרטון" - ניצור בובות ותפאורה מקרטון, בהשראת תיאטרון הנייר המסורתי.


הסדנה בנויה משלושה מפגשים. כל יום שלישי בין 9:30 ל 13:00.
בכל מפגש נהנה מארוחת בוקר מפנקת באווירה חמימה.
כל מי שרוצה, מוזמנת להצטרף בשמחה.

ניפגש,
אורלי
054-8116229
04-9999134



תגובה 1: